اجتماعیدر شهردولت انتاریوصفحه اولکانادا

بازرسی های سرزده به منظور حمایت از ایمنی کارگران جوان

دولت انتاریو برنامه ایمنی تابستان را جهت حمایت از کارگران به اجرا در می آورد.

مجله تیتر گزارش میدهد: دولت انتاریو با همکاری کارفرمایان به دنبال ایجاد امنیت برای کارگران جدید و جوان از طریق انجام بازرسی هایی معطوف بر امنیت دانشجویان تابستانی است. این بازرسی ها ماه ها از طریق وزارت کار برای مشاغل به منظور آموزش و کمک به آنها در ایجاد محیط های کاری ایمن پیگیری می شوند. بر طبق نظر وزیر کار مونته مک ناتون، “کارگران جدید سه برابر بیشتر در معرض خطر آسیب دیدگی در ماه های اولیه کار خود هستند. به همین خاطر ما این برنامه را اجرا می کنیم. خانواده ها انتظار دارند که وقتی پسران و دخترانشان هر روز به سر کار می روند، سالم به خانه باز می گردند.”

بازرسان بر محل های کاری تمرکز دارند که به تازگی در هیئت امنیت و ایمنی در محل کار ثبت شده اند و در پنج سال گذشته مورد بازدید سلامت و ایمنی فعال قرار نگرفته اند. تمرکز بازرسی ها بر روی خرده فروشی ها، رستوران ها، خدمات اغذیه، نوشیدنی، پذیرایی و تفریحی است. این بازرسی ها تا ۳۰ آگوست ۲۰۱۹ ادامه خواهد داشت. مک ناتون اظهار کرد: “بعد از ماه ها کار با مشاغل به منظور آماده سازی آن ها، بازرسی ها امروز آغاز می شوند. ما می خواهیم اطمینان حاصل کنیم که این مشاغل سازگار با قوانین هستند.”

وزارت کار متعهد به ارتقای سلامت و امنیت محل های کار در انتاریو از طریق کمک به کارفرمایان در جهت سازگاری با قانون بهداشت و ایمنی شغلی از جمله از طریق راهبرد “امنیت کاری در اونتاریو” می باشد.

وزیر کار مونته مک ناتون

نکات مهم

  • کارگران جدید کارگرانی هستند که کمتر از ۶ ماه است که مشغول به کار شده اند یا کسانی که شغل جدیدی به آن ها اعطا شده است. کارگران جوان کارگرانی هستند که کمتر از ۲۵ سال سن دارند.
  • کارگرانی که به تازگی شروع به کار جدیدی کرده اند، سه برابر بیشتر در معرض خطر آسیب دیدگی در ماه اول کار خود هستند. کارگران جدید، موقت و کارگرانی که شغل های جدید به آن ها اعطا شده است در معرض خطر بیشتری از آسیب دیدگی هستند.
  • در سال ۲۰۱۸، بازرسان وزارت کار برنامه مشابهی را اجرا کردند که در آن ۲۳۲۱ بازدید میدانی انجام شد، ۱۰۹۱ محل کار بازدید و ۷۶۷۵ حکم و الزامات تحت قانون سلامت و ایمنی شغلی و مقررات آن صادر شد که شامل ۱۱۶ حکم توقف کار بود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا