رصدخانهصفحه اول

کانادا پیشتاز ساخت خانه های درختی

دوران کودکی بسیاری از ما با رویای زندگی در خانه های درختی، عجین بوده است. از همان خانه های درختی که «خانواده دکتر ارنست»، برای در امان ماندن از خطر حمله حیوانات، ساختند و هر بار که از نردبانش بالا می رفتند، آهی از حسرت از نهاد هر کدام از ما بلند می شد و باز در رویاهایمان غرق می شدیم و کنار هر درختی که رد می شدیم، خریدارانه نگاهش می کردیم که به درد درست کردن خانه رویاهایمان می خورد، یا نه؟!

از آن موقع ها، خیلی گذشته و دیگر آنقدر درگیر مشغله های زندگی شده ایم که شاید کمتر فرصتی دست بدهد تا فرصتی برای رویاپردازی داشته باشیم، اما آن دسته از افراد خلاقی که کودک درون خود را نکشته اند و تازه به آن بال و پر هم داده اند، به این رویای بچگی، جامه عمل پوشانده اند و خانه هایی درختی بنا کرده اند که امروزه در فهرست زیباترین خانه های درختی جای گرفته و حتی برخی از آنها را به علاقمندان اجاره می دهند و شاید باورش کمی دشوار باشد که قیمت اجاره یک شب این خانه های درختی گاه به بیش از 500 دلار هم می رسد.

جالب است بدانید که متقاضیان این خانه درختی کم نیستند. هنوز بسیاری از مردم دوست دارند در مکانی ساکت و آرام و به دور از سرو صدا و هیاهوی زندگی پرمشغله و ماشینی چند روزی را در آنها سر کنند.

در این بین کشور کانادا به دلیل داشتن طبیعت گسترده و بکر، هتل های درختی متعدد و جذابی دارد و در میان سایر کشورها، در صدر قرار دارد.

منبع: Boredpanda

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا