از گوشه و کناردر شهررصدخانهرویای کاناداییصفحه اولیادداشت کانادایی

موزه های رایگان تورنتو در ماه نوامبر

مجله تیتر گزارش میدهد: بی شک بازدید از موزه های آن هم بدون پرداخت هرگونه هزینه ای، خالی از لطف نیست. ویژه در فصل سرما که قدم زدن در خیابان و تفریح در فضاهای بیرونی چندان به مذاق خوش نمی آید، حضور در فضاهای سربسته می تواند انگیزه خوبی باشد تا از خانه بیرون بیاییم و کمی با فرهنگ و هنر کشوری که در آن ساکن هستیم، آشنا شویم.

اگر به تاریخ علاقه دارید، ماه نوامبر یک فرصت استثنایی برای آشنایی با تاریخ کاناداست. در این ماه 9 موزه، در شهر تورنتو به طور رایگان میزبان علاقمندان به تاریخ هستند.

Spadina Museum

شرکت سرمایه گذاری مک کنزی، به مناسبت پنجاهمین سالگرد تاسیس خود، برنامه بازدید رایگان از موزه های تاریخی شهر تورنتو را تهیه و تدارک دیده است.

این موزه ها عبارتند از:  Colborne Lodge، سایت تاریخی ملی فورت یورو، موزه خانه گیبسون، خانه مکینزی، گالری بازار، اقامت گاه مونتگومری، مارک اسکوربرو، موزه اسپاداینا و آسیاب تولدورد .

Montgomery Inn

برخی از برجسته ترین موضوعاتی که در این موزه های تاریخی می توانید با آنها آشنا شوید،عبارتند از: سرگذشت اولین شهردار تورنتو، ویلیام لیون مکنزی که در خانه مکنزی یافت می شود. یا می توانید در موزه اسپاداینا به یک قرن پیش سفر کنید که شامل 55 اتاق است و به طور کامل بازسازی شده است تا شما شما با شکل و شمایل زندگی در سال 1920 آشنا شوید.

برای اطلاعات بیشتر می توانید به این لینک مراجعه کنید:

آدرس و اطلاعات بیشتر


نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا