اجتماعیدریچهصفحه اولگزارش تصویری

کرمانشاه لرزید

تیتر گزارش میدهد: شامگاه روز یکشنبه 21 آبان ماه 1396 (12 نوامبر 2017)  در ساعت 21:48:16 به وقت محلی ایران، زمين لرزه بسیار قوی به قدرت 7.3  ریشتر، منطقه مرزی ایران و عراق در استان کرمانشاه را به شدت به لرزه درآورد.

معصومه بهرامی

تعداد کشته‌ها در ایران به ۵۷۴ نفر رسیده‌است، بنا بر گزارش‌ها ۹٬۳۸۸ نفر نیز مصدوم شده‌اند. بیشترین آمار کشته‌ها و زخمی‌ها از شهرهای قصر شیرین، سرپل ذهاب و ثلاث باباجانی گزارش شده‌اند. مسکن مهر سرپل ذهاب از مجتمع‌هایی بودند که به دلیل کیفیت پایین مصالح و ساخت غیراصولی، با قرار گرفتن در حاشیه اولین زلزله آسیب‌های شدیدی دیدند و برخی از آنها فرو ریختند. همان‌طور که حسن روحانی اشاره کرد و جزئیات آن از جمله ساخت غیراصولی و کیفیت پایین بتن در خبرگزاری‌ها منتشر شد آپارتمان‌های ساده مجاور که در فاصله ۶ تا ۸ متری هستند آسیب‌های بسیار کمتری نسبت به مسکن مهر دیده بودند.

مسکن مهر اسلام‌آباد غرب هم در این زلزله به شدت آسیب دید طوریکه به گفته کارشناسان از سه هزار مسکن مهر این شهر حتی یک واحد سالم نماند. مجموعه پيش رو لحظاتي است كه به فاصله زماني سه شنبه ٢٣ آبان الي جمعه ٢٦ آبان ثبت شده است. عكس ها از شهرستان سر پل ذهاب و روستاي اطراف مانند كوييك حسن، روستاي سر پل ذهاب، بزمير آباد و …گرفته شده است.

عکس ها از معصومه بهرامی



نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا