CoronaVirusاخباراخبار اقتصادیدولت انتاریوصفحه اولویروس کرونا

ایجاد سیستم خدمات اشتغال یکپارچه انتاریو

بهبود خدمات به کارگران و کارفرمایان کمک می کند تا از پشتیبانی مورد نیاز خود برخوردار شوند

مینا رحیمی – مجله تیتر:

به گزارش وزارت کار، آموزش و توسعه مهارت ها، دولت انتاریو از طریق ایجاد سیستم خدمات اشتغال یکپارچه، شروع مجدد شغل، بازگشت به شغل و حمایت از خانواده را برای مردم آسان تر کرده است. این سیستم جدید برنامه های اشتغال را از طریق کمک های اجتماعی، مانند کمک های شغلی اونتاریو و برنامه پشتیبانی معلولیت اونتاریو به برنامه استخدام انتاریو متصل خواهد کرد. این رویکرد مدرن، اطمینان از دسترسی مداوم مشتریان به خدماتی را که به آنها اعتماد دارند، تضمین می کند در حالی که به آنها کمک می کند در جستجوی کار طولانی مدت و پایدار، موفق شوند.برنامه های اشتغال یکپارچه علاوه بر خدمات تلفنی و حضوری، به کارگران و کارفرمایان امکان دسترسی به گزینه های خود سرویس دهی آنلاین را نیز خواهد داد. تا ماه مه 2021 ، 733،000 نفر بیکار بودند. نرخ بیکاری در استان 9.3 درصد بود در حالی که این عدد قبل از کووید 5 درصد در فوریه 2020 بود.

مونت مک ناتون، وزیر کار، آموزش و توسعه مهارت های استان، همراه با تاد اسمیت، وزیر کودکان، جامعه و خدمات اجتماعی استان، جزئیات مربوط به رویکرد جدید را ارائه دادند. به متقاضیان شغل خدماتی ارائه می شود که به طور خاص برای ارتباط آنها با مشاغل موجود در جوامع خود طراحی شده باشد، از جمله جستجوی کار، تطبیق شغل و پشتیبانی مربیگری شغلی. طیف گسترده ای از خدمات و فرصت ها نیز برای کارفرمایان در دسترس خواهد بود تا به آنها در یافتن کارگران و هماهنگی آموزش کمک کند.

مونت مک ناتون، وزیر کار، آموزش و توسعه مهارت های انتاریو

وزیر مک ناتون گفت: “کارگران ، خانواده ها و دانش آموزان با چالش های استثنایی روبرو شده اند، زیرا کووید 19 منجر به بیکار شدن و محدودن شدن فرصت های شغلی برای افراد زیادی شده است. مدل فعلی خدمات استخدام پیچیده و پراکنده است و به طور موثری به افراد در یافتن و نگه داشتن مشاغل تمام وقت کمک نکرده است ، زیرا کار برای کارگران ، به ویژه مشاغل مرتبط با حمایت های اجتماعی ، دشوار و وقت گیر است. از هر چهار نفری که در انتاریو استخدام می شوند، یک نفر بیش از پنج سال در آن می ماند و تقریباً نیمی از کسانی که برنامه مشاغل اونتاریو را ترک می کنند ، عمدتا ظرف یک سال دوباره به این برنامه برمی گردند. خدمات یک مرحله ای جدید دولت ما کمک بیشتری به افراد زیادی خواهد کرد تا مشاغل خوبی در جوامع خود پیدا کنند. ”

این رویکرد جدید شامل استقرار مدیران سیستم خدمات که بر برنامه ریزی ، طراحی و ارائه خدمات اشتغال در هر منطقه نظارت دارند، خواهد بود. این ابتکار بر پایه موفقیت سه منطقه نمونه اولیه در Peel ، Hamilton-Niagara و Muskoka-Kawarthas است که از سال 2020 شروع به این کار کردند. از هر چهار نفر یک نفر بیش از پنج سال در برنامه مشاغل اونتاریو می ماند. تقریبا نیمی از افرادی که برنامه مشاغل اونتاریو را ترک می کنند دوباره به این برنامه برمی گردند و از هر پنج نفر چهار نفر در یک سال دوباره به آن بازگشتند.

تاد اسمیت وزیر امور کودکان، جامعه و خدمات اجتماعی استان انتاریو

وزیر اسمیت گفت: “این بهبود خدمات استخدامی گام مهمی در جهت چشم انداز جدید انتاریو در زمینه کمک های اجتماعی است که برنامه هایی برای ایجاد یک سیستم کمک اجتماعی پاسخگو و مبتنی بر فرد را ایجاد می کند. به عنوان بخشی از این کار ، وزارت کودکان ، جامعه و خدمات اجتماعی با وزارت کار ، آموزش و توسعه مهارت ها برای حمایت بهتر از مردم جهت غلبه بر موانع و حرکت به سمت اشتغال و استقلال با ارائه پشتیبانی های یکپارچه به آن ها در جوامع خود همکاری خواهد کرد. ”

در سه منطقه نمونه اولیه بیش از 14،800 نفر قبلاً در این جوامع به خدمات دسترسی پیدا کرده اند و بیش از نیمی از آنها از برنامه پشتیبانی معلولیتهای انتاریو و مشاغل انتاریو هستند. این سیستم در 12 حوزه باقیمانده در سه مرحله اجرایی می شود که از حوزه های با پیچیدگی کم در سال 2022 آغاز می شود. مرحله دوم حوزه های با پیچیدگی متوسط را پوشش می دهد. سرانجام ، این سیستم در پیچیده ترین حوزه ها ، در تورنتو و شمال انتاریو اجرا خواهد شد. این سیستم ارتقا یافته، پشتیبانی یکپارچه ای را برای افراد متقاضی کار ، از جمله کسانی که در برنامه مشاغل اونتاریو یا برنامه پشتیبانی از معلولیت انتاریو هستند ، از سال 2022 در 9 منطقه دیگر نیز ارائه می دهد.

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا