اجتماعیاخباردولت انتاریوصفحه اولکانادا

حمایت از دانش آموزان – احترام به والدین

برنامه بهداشت اولیه و تربیت بدنی ۲۰۱۹ به ایمنی کودکان کمک می کند.

مجله تیتر گزارش میدهد: تورنتو – دولت اونتاریو برنامه بهداشت اولیه و تربیت بدنی (HPE) را اعلام کرده است. این برنامه هم اکنون به همراه منبعی مناسب برای والدین در خصوص مواردی که دانش آموزان در هر مقطع یاد می گیرند به صورت آنلاین در دسترس است. در ادامه بزرگترین برنامه مشاوره ای استان در خصوص تحصیل و آموزش، برنامه بهداشت اولیه و تربیت بدنی به روز رسانی شده است تا بازخورد عمومی، تحقیقات و پیشنهادات متخصصان را انعکاس دهد. این استان برنامه ای پیشرفته و فراگیری در خصوص بهداشت و تربیت بدنی برای مقاطع اول تا هشتم ارائه کرده است که با تجربیات روزانه دانش آموزان ارتباط دارد. این برنامه مهارت ها و دانشی را برای آن ها فراهم می کند که به کمک آن ها می توانند زندگی ایمن، سالم و فعالی را داشته باشند. در نتیجه این پیشرفت ها، برنامه بهداشت اولیه و تربیت بدنی، اونتاریو را به استانی پیشگام در آموزش دانش آموزان در خصوص موارد زیر تبدیل می کند:

  • سلامت روان، شامل مهارت های آموزشی اجتماعی – احساسی
  • صدمات جسمی و مغزی
  • اثرات و عواقب ناشی از سیگار و حشیش
  • ایمنی در فضای مجازی، شامل جلوگیری از زورگویی و حریم خصوصی دیجیتال
  • تغدیه سالم و تصویر بدن
  • ارتباطات سالم از جمله رضایت


استفن لسی، وزیر آموزش

به منظور درک اهمیت امنیت برای جوان ترین دانش آموزان اونتاریو، دولت متمم ۲۰۱۹ برنامه مهدکودک را ارائه کرده است که بر جلوگیری از صدمات جسمی و مغزی و امنیت آنلاین تاکید دارد. این برنامه از سپتامبر ۲۰۱۹ برای اجرا آماده خواهد شد. استفن لسی، وزیر آموزش می گوید: “این مدرن سازی، امنیت کودکان را در داخل و خارج از کلاس های درس تامین خواهد کرد. اونتاریو در حوزه های بحرانی شامل سلامت روان، امنیت فضای مجازی و رضایت فردی پیشگام است که نشان دهنده تعهد ما به ساختن سیستمی آموزشی است که اولویت را به فراگیری، امنیت و احترام می دهد.

این استان همچنین با دانشگاه سلامت روان اونتاریو (SMHO) برای ارتقای آگاهی در خصوص سلامت روان در این برنامه همکاری می کند. همچنین این استان با Ophea – پیشگامی در تربیت بدنی و سلامت – به منظور پشتیبانی از مربیان در اجرای برنامه بازبینی شده همکاری می کند. اونتاریو اخیرا برنامه آموزش کارآمد را معرفی کرده است که به دنبال مدرن سازی یادگیری، کلاس ها و توانمندسازی مربیان برای آماده سازی بهتر دانش آموزان برای واقعیات دنیای مدرن امروزی است. سرمایه گذاری در آموزش دانش آموزان بخشی کلیدی در چشم انداز دولت اونتاریو برای آموزش است.


نکات مهم

  • منابع والدین و اطلاعات بیشتر در خصوص برنامه بهداشت اولیه و تربیت بدنی و ضمیمه ۲۰۱۹ برنامه مهدکودک در وبسایت وزارت آموزش در دسترس است.
  • اونتاریو ۲.۲۵ میلیون دلار برای حمایت از هیئت مدیره مدارس به منظور اجرای برنامه بازبینی شده بهداشت اولیه و تربیت بدنی و ضمیمه ۲۰۱۹ برنامه مهدکودک به همراه سایر برنامه ها سرمایه گذاری کرده است.
  • برنامه سلامت و تربیت بدنی در نیمه دوم سال برگزار می شود و مربیان به خدمات آموزش حرفه ای به منظور تقویت دانش خود در این موضوع دسترسی دارند.
  • وزارت خانه منابع آنلاینی را برای والدینی که می خواهند موضوعات خاصی را در خانه به فرزندان خود در زمانی که آمادگی دارند، آموزش دهند، ارائه کرده است. این منابع در سال تحصیلی ۲۰۲۰-۲۰۱۹  در دسترس قرار خواهند گرفت. اطلاعات بیشتر در آینده ارائه خواهد شد.
  • دولت تفاهم نامه سیاست / برنامه ای را تصویب کرده است که در آن نیاز است که مدیران روندی را فراهم کنند که به والدین این امکان داده شود که فرزندان خود را از آموزش موارد مرتبط با سلامت جنسی در برنامه بهداشت اولیه و تربیت بدنی معاف کنند. این تفاهم نامه سیاست / برنامه در سایت وزارت خانه در دسترس عموم است.


نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا