اخبار هنردر شهرسینماصفحه اول

فیلم «پسر – مادر» در جشنواره تورنتو

فیلم «پسر – مادر» در جشنواره تورنتو روی پرده رفت

مجله تیتر گزارش میدهد:  فیلم سنیمایی «پسر – مادر» ساخته مهناز محمدی که در بخش دیسکاوری جشنواره تورنتو  ( TIFF ) به نمایش در آمد و مورد توجه مخاطبان قرار گرفت. به گزارش مشاور رسانه‌ای، فیلم سینمایی «پسر – مادر» به کارگردانی مهناز محمدی و تهیه‌کنندگی فرزاد پاک و کاوه فرنام  تنها نماینده سینمای ایران در بخش آثار بلند داستانی این جشنواره است که از ۷ سپتامبر در تورنتو آغاز شده و تا ۱۵ سپتامبر ادامه داد.

«پسر – مادر» تاکنون در۴ سانس این جشنواره اکران شده و آخرین نمایش آن ساعت ۳  بعدازظهر روز یکشنبه ۱۵ سپتامبر خواهد بود. مهناز محمدی در نمایش این فیلم ضمن خوشامدگویی و ابراز خرسندی از حضور فیلمش در جشنواره بین‌المللی فیلم تورنتو ( TIFF ) گفت: رنگ آبی همیشه برای من یک سردی به همراه دارد که فکر می‌کنم دلیل اصلی انتخاب این رنگ به صورت غالب در فیلم همین نکته بوده است. رنگ آبی انگار زندگی از تو جدا می‌شود و بین تو و زندگی اصلی که گرما دارد، فاصله می‌اندازد

مهناز محمدی در فستیوال فیلم تورنتو

این فیلم که نخستین اثر داستانی بلند مهناز محمدی به شمار می‌رود، روایتگر زندگی مادر تنهایی است که با دو فرزند خود زندگی می‌کند. مشکلات عدیده مالی و متزلزل بودن موقعیت کاری، او را ناگزیر می‌کند به ازدواج پیشنهاد شده فکر کند و میان تامین امنیت و جدایی از فرزند پسر دوازده ساله‌اش تصمیم بگیرد. مهناز محمدی نویسنده، کارگردان، بازیگر و فعال حقوق زنان در ایران است که آثار دیگر او همچون مستند «زنان بدون سایه» (۲۰۰۳) و «کوچنامه» (۲۰۱۱) جوایز بی‌شماری را در جشنواره‌های بین‌المللی از آن خود کرده‌ است.رها خدایاری، ماهان نصیری، رضا بهبودی، شیوا اردویی و مریم بوبانی بازیگران فیلم «پسر – مادر» هستند. پخش جهانی این فیلم را بتاسینما آلمان بر عهده دارد.


نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا