اتاوااخبار ورزشیدر شهردولت انتاریوصفحه اولکانادا

مجتمع ورزشی مدرن در اسکاربورو

مینا رحیمی – پس از یک سال زندگی در قرنطینه, کانادایی ها در همه جا تأثیر کووید 19 را بر روی خانواده، معیشت و شیوه زندگی خود احساس می کنند.این روزها دولت مرکزی کانادا و دولت استانی انتاریو در کنار هم برای کاهش تأثیر همه گیری بیماری کویید-۱۹، اطمینان از سلامت و ایمنی شهروندان، بازسازی مشاغل و ایجاد اشتغال، رشد و سرمایه گذاری بی وقفه تلاش می کنند.

از این رو بخشی از سیاست مداران انتاریو از جمله کاترین مک کنا، وزیر محترم زیرساخت و جوامع استان؛  آریس بابیکیان، عضو پارلمان استانی اسکاربورو-آگینکورت از طرف لوری اسکات، وزیر زیرساخت انتاریو؛  جان توری، شهردار شهر تورنتو, در کنار مدیران اجرایی شرکت های بزرگ کانادا همچون مدحت مهدی ، رئیس و مدیر اجرایی YMCA تورنتوی بزرگ ؛ و دانیله زنوتی ، رئیس و مدیر اجراییUnited Way  تورنتوی بزرگ، بودجه مشترکی را برای ساخت یک کامیونیتی سنتر بزرگ در منطقه اسکاربورو تخصیص داده اند.

John Tory; Mayor of Toronto

جان توری، شهردار شهر تورنتو:  “جامعه Steeles L’Amoreaux منطقه ای متنوع و پرجنب و جوش در شهر ما است که به مرکز اجتماعی بسیار نیاز دارد. سرمایه گذاری و همکاری ترکیبی از همه سطوح دولت ، آژانس های محلی و اعضای محله به ما در ساختن مرکز محله برایدل تاون کمک می کند. این کیفیت زندگی ساکنان ما را افزایش می دهد و فرصتی را برای ساکنان فراهم می کند تا با افراد جدید ملاقات کنند، معاشرت کنند و به برنامه های حیاتی و حمایتی دسترسی پیدا کنند. من می خواهم از دولت فدرال و استان برای سرمایه گذاری در این مرکز و کمک به شما تشکر کنم. فضایی ایجاد کنید که ساکنان محلی برای نسلهای بعدی از آن استفاده کنند و از آن لذت ببرند. ”

دولت کانادا بیش از 26.7 میلیون دلار در این پروژه از طریق طرح زیرساخت جامعه ، فرهنگ و تفریح “سرمایه گذاری در کانادا” هزینه کرده است. دولت انتاریو بیش از 22.3 میلیون دلار ، YMCA تورنتوی بزرگ بیش از 14.8 میلیون دلار و United Way تورنتوی بزرگ بیش از 3 میلیون دلار اعتبار در نظر گرفته است. شهرداری تورنتو 9.8 میلیون دلار برای سرمایه گذاری هایی که تحت برنامه ICIP نیستند در نظر گرفته است که شامل 5.942 میلیون دلار برای خرید زمین و 3.9 میلیون دلار بودجه سرمایه ای برای مرکز جدید مراقبت از کودکان خواهد بود.

خانم کاترین مک کنا، وزیر زیرساخت و جوامع کانادا

خانم کاترین مک کنا، وزیر زیرساخت و جوامع کانادا در این باره گفت: “اطمینان از دسترسی ساکنان به مراکز تفریحی و اجتماعی برای توسعه و رفاه جامعه مهم است. بودجه فدرال برای ساخت مرکز محله بریدل تاون به این معنی است که ساکنان به امکانات بهداشتی و تناسب اندام مدرن ، برنامه های قابل دسترس ، مراقبت از کودکان و برنامه های بعد از مدرسه دسترسی خواهند داشت. برنامه زیرساختی کانادا در هزاران پروژه سرمایه گذاری می کند ، اشتغال زایی در سراسر کشور ایجاد می کند و جوامع تمیزتر و گسترده تری ایجاد می کند. ”

در این پروژه شاهد ساخت یک ساختمان جدید 82440 فوت مربع در محله برایدل تاون خواهیم بود که دارای فضاهایی برای ساکنین محله ، جوانان و برنامه های تناسب اندام از جمله فضای آژانس های United Way است. تقریباً 68652 فوت مربع توسط YMCA تورنتوی بزرگ بعنوان یک مرکز محلی برای نگهداری از امکانات بهداشتی و تناسب اندام ، از جمله استخر و سالن ورزشی استفاده خواهد شد. همچنین مرکز مراقبت از کودکان دارای مجوز برای کودکان تا سن پیش دبستانی با برنامه های قبل و بعد از مدرسه، فضای اجتماعات؛ و برنامه های متنوعی برای افراد در هر سنی در نظر گرفته شده است. آژانس United Way فضایی اختصاصی به مساحت 13،788 فوت مربع برای آژانس های اجتماعی جهت کمک مستقیم به اعضای جامعه محلی در نظر گرفته است.

آریس بابیکیان، عضو پارلمان استانی اسکاربورو اضافه میکند “خوشحالم که در این خبر تاریخی برای ساختن مرکز محلی بهداشتی درمانی محله برایدل تاون شرکت می کنم. این اعلام بودجه عظیم کیفیت زندگی ساکنان اسکاربورو را ارتقا می بخشد. در سال 2018 ، من به ساکنان اسکاربورو – آگینکورت قول دادم که مرکز محله برایدل تاون ساخته شود. این مهمترین اولویت من خواهد بود. افتخار می کنم که دولت ما این کار را انجام داده است. اطمینان دارم که جوانان ، سالمندان و خانواده های ما از برنامه های ارائه شده توسط این مرکز لذت خواهند برد و از مزایای آنها بهره مند خواهند شد و توانایی های بالقوه خود را به عنوان اعضای سازنده محله شکوفا می کنند. ”

این تسهیلات به YMCA تورنتو بزرگ ، United Way تورنتو بزرگ و دیگر شرکا امکان می دهد با اتصال سرویس های چندپاره و افزایش دسترسی به برنامه ها و خدمات افراد جامعه برایدل تاون و مناطق اطراف آن ، شکاف خدمات موجود در جامعه را کاهش دهند.

الیزابت بولر، رئیس و مدیر ارشد اجرایی ، شبکه بهداشت اسکاربورو در اینباره میگوید: “سلامت قلب تپنده جامعه ما است و این سرمایه گذاری دولت های فدرال و استانی در مرکز محله بریدل تاون تضمین می کند که نسل های زیادی از مردم در اسکاربورو زندگی پر جنب و جوش و سالمی را سپری خواهند کرد. شبکه بهداشت و درمان اسکاربورو مفتخر است که با محله و شرکای دولتی در این پروژه مهم شریک است.  و ما منتظر بهبود زندگی مردم در محله برایدل تاون و فراتر از آن هستیم. ”

 

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا