اخبار هنراز گوشه و کنارصفحه اول

مصاحبه David Bowie به انیمیشن تبدیل شد

دیوید بویی – David Bowie – موسیقی‌دان، خواننده و آهنگ‌ساز مشهور انگلیسی بار دیگر در صدر اخبار رسانه ها قرار گرفته است. این روزها انیمیشنی در شبکه های اجتماعی منتشر شده که مربوط به یکی از مصاحبه های قدیمی دیوید بویی است.

«دیوید بویی» در سال ۱۹۸۸ مصاحبه ای انجام داده که حالا و پس از نزدیک به دهه که از این مصاحبه می گذرد، بخشی از این گفتگو تبدیل به انیمیشن شده است. این ایده متعلق به شرکت PBS است. کمپانی PBSپروژه ای را طراحی کرده که در آن مصاحبه های شینداری  قدیمی و جالب را با ساخت انیمیشن های جدید در آمیخته است. این پروژه جالب و جذاب «خالی در خالی» نام دارد و این بار به گفتگویی قدیمی و دیده نشده ای از David Bowie پرداخته است.

David Bowie
David Bowie

در این گفتگو که به صورت انیمیشن درآمده است، دیوید بویی صحبتش را چنین آغاز می کند:«… اگر او یک کلاه صورتی سر کرده باشد و یک دماغ قرمز هم گذاشته باشد، گیتار را هم برعکس گرفته باشد و بنوازد، آنوقت میروم و اجرا را تماشا می کنم. عاشق این هستم که ببینم مردم خطرناک میشودند.!»

دیوید بویی، در دنیای موسیقی راک بیش از چند دهه فعالیت داشته و دارد، اما شهرتش بیشتر به خاطر آثاری است که در دهه هفتاد ارائه کرد. این خواننده همچنین در سال 81 براي اولين بار با گروه كويين در آهنگ Under Pressure همخواني كرد. آهنگی که به محض انتشار به صورت حيرت آوري موفق بود و به مقام اول «چارتز» بريتانيا دست يافت.

David Bowie

بویی، به خاطر ابراز دو جنس گرا بودن در سال ۱۹۷۶ دچار دردسرهای زیادی شد که در طی سال‌های بعد او بارها این مساله را تکذیب و مجدداً تایید کرد. او در سال ۱۹۹۲ با ایمان عبدالمجید، مانکن مشهور سومالیایی‌تبار ازدواج کرد.

در یک نظرسنجی در سال ۲۰۰۲ که توسط بی‌بی‌سی و برای انتخاب «۱۰۰ بریتانیایی بزرگ تاریخ» صورت گرفت، دیوید بویی در جایگاه ۲۹ قرار گرفت. بویی در رده بندی مجله «رولینگ استون» در رده ۳۹ جدول «۱۰۰ هنرمند بزرگ تاریخ موسیقی راک» و همچنین در رده ۲۳ جدول «بهترین خوانندگان تمام دوران‌ها» ایستاده است.

 

اگر مایل هستید با نظرات «دیوید بویی» بیشتر آشنا شوید، بیایید با هم ببینیم و هم بشنویم:

 

 

Review Overview

User Rating: 3.3 ( 30 votes)
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا