رصدخانهصفحه اول

خانم وکیل، قلب جورج کلونی را تسخیر کرد

«اِمل الامدین» وکیل مدافع معروف انگلیسی – لبنانی الاصل که سال گذشته به عنوان جذاب ترین وکیل مدافع لندن انتخاب شد، نامزدجدید جورج کلونی است.

یکی از منابع نزدیک به جورج کلونی به مجله People گفته است که جورج کلونی و امل علم الدین بالاخره با هم نامزد کردند. پیش از این کلونی بارها قسم خورده بود که دیگر ازدواج نکند، ولی به نظر می رسد که این خانم جوان تأثیر زیادی روی او داشته که باعث شده کلونی قسمش را بشکند!

این منبع آگاه گفت:«جورج و امل تلاش می کنند تا همه چیز بی سر و صدا باشد، البته آنها قصد ندارند این مسئله را پنهان کنند.»

 

امل علم الدین، 36 ساله، وکیل امور انسان دوستانه لبنانی است که گفته می شود در مهمانی شام با سیندی کرافورد و همسرش که از دوستان کلونی هستند، انگشتر نامزدی اش را بدست داشته است. امل در کالج «سنت هیو» در دانشگاه آکسفورد  رشته حقوق خوانده و زبان های فرانسه و عربی را به خوبی صحبت می کند. او در دانشکده حقوق دانشگاه نیویورک در رشته حقوق بین الملل کارشناسی ارشد خود را تمام کرد و در سال 2002 در آزمون وکالت نیویورک قبول شد.

George Clooney's lawyer girlfriend Amal Alamuddin checks out of there hotel leaves separately in New York City.

سپس آزمون وکالت انگلستان را در سال 2010 با موفقیت پشت سر گذاشت و از آن پس در یک سری از کمیسیون های سازمان ملل به عنوان مشاور فرستاده ویژه کوفی عنان در سوریه فعالیت کرد.

اِمل چندین کتاب و مقاله نیز در حوزه حقوق جنائی در انتشارات دانشگاه آکسفورد منتشر کرده است. به نظر می رسد که امل علم الدین، نامزد جورج کلونی، هم زیبائی و هم هوش را باهم دارد!

اِمل که به سه زبان دنیا مسلط است و در جریان دادگاهی «ویکی لیکس» به عنوان وکیل مدافع، شهرت و محبوبیت بسیاری کسب و به کاخ سفید راه پیدا کرد و همین موضوع باعث آشنایی او با یکی از مهمانان ویژه این عمارت یعنی جورج کلونی شد.

یکی از دوستان نزدیک کلونی گفت:«جورج کاملا شیفته ذکاوت و هوش اجتماعی اِمل شده است و حتی او را به پدر و مادرش معرفی کرده است.»

رابطه دوستی این زوج به سال 2013 برمیگردد ولی آنها برای دوری کردن از جنجال تا به حال آن را پنهان کرده بودند.

 

اطلاعات بیشتر را می توانید در گزارش «گاردین» بخوانید.

 

 

 

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا